Képzés bemutatása:
Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a vállalat, intézmény reklám –, marketing és PR-tevékenységében. A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes: - fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában - az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni, - intézi a szervizmegrendeléseket, reklamációs ügyeket adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén - feljegyzéseket készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait - az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni - bejelentkezni a Call Center rendszerbe, tájékozódni a rendszerben, áttekinteni a rendszerüzeneteket - a Call Centerben végzett munka befejezésekor rendszeradminisztrációt és statisztikát készíteni - promóciót, azaz értékesítés-előkészítést végezni - közreműködni marketing-kutatások lebonyolításában - részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében - részt venni kiállítások, vásárok és egyéb rendezvények szervezésébenKépzettséggel betöltendő munkakör:
Ügyfél-tájékoztató Vevőszolgálati ügyintéző Call-Center operátor (ügyfél-tájékoztató) Telefonos ügyfél-szolgálati képzviselő Telefonos ügyintéző Internetes értékesítő Telefonmarketinges Telemarketing értékesítő Telesales operátor Marketing- és reklámügyintéző Reklám ügyintézőSzakmai követelmények:
Modulzáró vizsgák sikeres teljesítéseA jelentkezés feltételei:
- 18. betöltött életév
- Szakképzettséget igényel
- szakmai orvosi alkalmasság nem szükséges
- - egy élő idegen nyelvből középfokú nyelvtudás (KER B2 szintű nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány) - 54 346 01 Irodai asszisztens szakképesítés
Megszerezhető végzettség
Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző OKJ
Általános tudnivalók:
A képzés hossza: 800 óra
A képzés várható indulási ideje: 2015-09-14
Jelentkezési határidő: Rugalmas/folyamatos
Jelentkezés helye: Magyarország, 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.
Képzés helye: Magyarország, 1074 Budapest, Dohány utca 98.
Támogatott képzés?
Szakképzés?
Maximum fő: 30
Eddigi jelentkezések: 0
Időbeosztás: Hét közben délután
Árak / támogatás
Irányár: 300 000 Ft
Vizsgadíj: 88 000 Ft
Tovább a képző adatlapjára »
Jelentkezés a tanfolyamra
Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, kérem, jelentkezzen be!